joi, 17 octombrie 2013

Iubire pe ascuns...

                                Ne certam,ne impacam,apoi nu ne mai vorbim o vreme.Ne intalnim pe ascuns,o data pe saptamana pentru ca deh,ce-i prea mult strica.Atunci cand totusi se intampla sa ne vedem, ne abandonam in saruturi si imbratisari patimase..in patul ala pe care il numim al nostru.Aseara a plouat.Ne-am vazut iar.Atunci,in momentele alea te am doar pentru mine.Imi soptesti cat de mult ma iubesti..si ma saruti iar si iar.Dupa vreo 2 ore visul se termina..ma aduci acasa.Azinoapte m-am gandit la noi pana cand s-a facut dimineata si somnul s-a-ndurat de mine.Cum sa nu ma gandesc la tine cand pielea mea miroase a tine?Uneori incep sa cred atunci cand spui ca ma iubesti,dar in secunda doi ma trezesc la realitate.Nu te-ar impiedica nimic sa pleci iar si sa ma lasi singura.Ai mai facut asta o data.Acum spui ca te pregatesti sa o parasesti pe ea.Nici tu nu stii ce vrei.Tragi de timp sperand ca o sa faci alegerea corecta.Data trecuta cand ai plecat,m-am intrebat cat o sa rezisti fara sa ma cauti.Si n-ai rezistat mult,dementule!
               Inca nu stii ca nu ma cheama "iubire"...sau alte apelative pe care le folosesti tu.Te urasc ca ma faci sa te iubesc.Te urasc ca ma faci sa ma simt fericita.Te urasc ca n-ai stiut sa fii numai al meu.Te urasc pentru ca ma iubesti.Te urasc pentru ca traim la aceeasi intensitate momentele petrecute impreuna.Te urasc pentru ca n-am simtit pentru  nimeni ceea ce simt  pentru tine.Mi-as fi dorit o relatie normala.Sa ma iei de mana in prezenta prietenilor si apropiatilor.As fi vrut sa mergem impreuna la film sau sa gatim impreuna.Mi-as fi dorit sa te am numai pentru mine de la inceput pana la sfarsit.Te urasc pentru ca m-ai facut fericita aseara.Te-as fi luat in brate  aseara cand mi-ai spus ca vrei sa-ti faci copii cu fata lu mama,dar m-am limitat la un zambet.Aseara totul parea perfect.Azi te-ai limitat doar la un telefon de dimineata si un mesaj pe la pranz ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic aseara.Ca si cum nu ne-am fi vazut pentru ca tanjeam unul de dorul altuia.Azi esti rece..nici macar "te iubesc-ul" de dimineata nu a fost incalzit de sentimente.Ma gandesc ca de data asta sa plec eu.Si cand o sa plec,n-am sa ma uit inapoi!


                                                                                                       Cu drag,micuta ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu