duminică, 2 septembrie 2012

Riduri si inocenta in aceeasi incapere..













      Azi mi-am revazut bunica dupa un rastimp destul de mare.Era tot asa cum o stiam.Ni s-au intalnit privirile,si azi, parca imi vorbea din priviri mai mult ca oricand.Mi-a spus,cu ochii mari admirativi, ca eram frumoasa.Cea mai.Purtam o rochie de culoarea untului,ce atarna putin peste genunchi.Mai jos  de  sani  o insiruire de trandafiri isi facea loc.Materialul usor transparent si fin te ducea cu gandul la povestile cu zane,printi si printese.
        
      Timp de cateva minute i-am privit fata brazdata de riduri,si ma intrebam, ce poveste o fi ascunzand fiecare.Parul nins ii iesea de sub batic,prelingandu-se pe fruntea ridata.Ochii erau aceeasi.Un albastru linistitor, inconjura cateva scantei de maro in jurul pupilei dilatate.Buzele se uneau intr-un zambet sincer,pe care numai la oamenii in varsta il poti vedea.As fi vrut sa-i pot zambii la fel cum o facea ea.Am privit-o cu atentie inca o data, ca si cum as fi vrut sa-mi intiparesc bine in minte fiecare trasatura,fiecare rid al ei.

Ce dor o sa-mi fie de ea, cand ea n-o sa mai fieL…!
             
    Nu-mi venea a crede,ca sub riduri inca se mai ascunde inocenta,ca sub suferinta sta dragostea si ca in ochii albastri licareste viata!
            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu